Nieuwsbrief oktober 2020

Kerkwerve – oktober 2020

Wat vliegt de tijd, in Brazilië is het inmiddels voorjaar terwijl bij ons het najaar zijn intrede doet.
Helaas is het met de corona nog steeds slecht gesteld daar. De opvanghuizen zijn gesloten en de meeste mensen zitten thuis. Vooral de arme bevolking heeft geen werk omdat alles op slot zit. Het is niet zoals in ons land, dat de regering een uitkering voor de werkelozen heeft.

Voor juli, augustus en september is er door de stichting geld overgemaakt voor voedselpakketten. Indien mensen geen werk hebben daar, is er ook geen inkomen. De vrijwilligers delen nog steeds voedsel uit aan de mensen in de sloppenwijken, de favelas. Uit de reacties blijkt dat de mensen heel blij zijn met deze voedselpakketten. Hopelijk komt er binnenkort een einde aan deze ellende.
Bij onze stichting is inmiddels de bodem van de pot in zicht. We kunnen niet meer zoveel voor de mensen daar doen. Maar gelukkig is er ook dit kwartaal weer wat binnen gekomen, vooral na de krantenartikelen vanwege het 20-jarig bestaan van de stichting. Vanaf de hobbyzolder is opnieuw een bedrag gestort en de dames van de gym hebben wederom een leuk bedrag bij elkaar gesport. Helaas is de gym in maart gestopt en kan er nog steeds niet gesport worden.

Het mooie bedrag van € 1.204,98 is binnengekomen en daar zijn we ontzettend blij mee!
We willen iedereen hartelijk danken voor de giften!

Hartelijke groeten,

JOPIE en HENK en AGAATH

Wilt u de nieuwsbrief van de Stichting São Tiago ontvangen? Stuur een e-mail naar nieuwsbrief@stichtingsaotiago.nl