Nieuwsbrief januari 2021

Zomer in Brazilië
Helaas gooit het ellendige virus nog steeds roet in het eten zoals in de heel wereld. De kinderen zijn thuis bij hun ouders. Dat houdt in dat er nog steeds voedselpakketten worden uitgedeeld.
Zo hebben we in oktober, november en december regelmatig het nodige geld overgemaakt voor voedingswaren. Helaas zal dat voor de eerste drie maanden van 2021 ook nog nodig zijn.
Gelukkig mochten we in het afgelopen kwartaal vele donaties ontvangen.
De diaconie van de Thomaskerk in Zierikzee gaf gul! Ook van de Hervormde gemeente te Zonnemaire en de Diaconie van de Protestantse gemeente te Kerkwerve mochten we een gift ontvangen. Op de Hobbyzolder is ontzettend veel geknutseld wat voor ons een prachtig bedrag opleverde! Vele particulieren hebben ons wederom verblijd met giften.
Een volle doos cartridges leverde meer dan € 100,– op! Dus graag blijven sparen allemaal.
Van de Stichting Bevordering Gezondheid mochten we een mooi bedrag ontvangen.
In het laatste kwartaal van 2020 hebben we een fantastisch bedrag van € 4.873,69 bij mogen schrijven, geweldig! Zo kunnen we weer even vooruit om de voedselpakketten uit te delen.
Iedereen die ons, en dus ‘onze’ kinderen, een warm hart heeft toegedragen heel hartelijk dank, echt hartverwarmend!!

Tenslotte wensen we u fijne feestdagen en een voorspoedig en ‘Corona vrij’ jaar toe!

Hartelijke groet! JOPIE, HENK en AGAATH

Stichting São Tiago,Vloedstraat 31, 4321 AM Kerkwerve
Rekeningnummer NL57ABNA0618273654

Wilt u de nieuwsbrief van de Stichting São Tiago ontvangen? Stuur een e-mail naar nieuwsbrief@stichtingsaotiago.nl