Nieuwsbrief april 2021

De situatie in Brazilië is nog steeds hopeloos. Het virus maakt daar ook nog vele slachtoffers.
Het opvanghuis, de crèche, is nog steeds gesloten en er worden daarom gelukkig voedselpakketten uitgedeeld aan de allerarmsten.
Ook dit kwartaal hebben we bijgedragen om de pakketten te kunnen bekostigen.
Dit is alleen mogelijk dankzij alle giften van iedereen die ons steunt. Daarvoor heel veel dank!!
We zullen voorlopig nog wel zo door moeten gaan.
We mochten het afgelopen kwartaal giften ontvangen van de diaconie van de Gereformeerde Kerk vrijgemaakt te Brouwershaven en opnieuw van de diaconie van de Hervormde gemeente te Zonnemaire.

Verder kregen we vele particuliere giften, hartelijk dank daarvoor!
Britt Kouwenberg heeft haar examen project gemaakt over de stichting wat haar vele euro’s opleverde. Heel mooi Britt, dank je wel!
Er is opnieuw een volle doos cartridges opgehaald, blijven we sparen?! Het totaalbedrag dat we in het eerste kwartaal van 2021 mochten ontvangen is  € 1.503,01! Geweldig!
Wat zijn ze er blij mee in Brazilië!!

We wensen u alle goeds voor de komende tijd! Blijf gezond en houd moed!

Hartelijke groet! JOPIE, AGAATH en HENK