Nieuwsbrief oktober 2021

Het Corona-virus heeft met harde hand toegeslagen in Brazilië. Geleidelijk wordt het nu iets beter met wat minder besmettingen en meer vaccinaties.
De crèche is weer gedeeltelijk open met mondkapjes en afstand houden.
Er wordt nu gezocht naar een geschikte directeur of directrice ter vervanging van de overleden Isabella.

Door onze stichting worden nog steeds voedselpakketten verstrekt aan de bewoners van de favela’s, waarvan de kinderen op de crèche zitten.
Ter plaatse is Clelia Fonseca nog steeds op zoek naar sponsoren en gaat langs bedrijven en bewoners. Want zonder hulp gaat het niet lukken om iedereen te voorzien van de eerste levensbehoeften.
Hier mochten we opnieuw een mooi bedrag ontvangen van particulieren, waarvoor onze hartelijke dank!
De diaconie van de Thomaskerk uit Zierikzee maakte wederom een mooi bedrag over en in de Hervormde kerk van Zonnemaire werd voor de stichting gecollecteerd.
Voor de zomer werd een bijna volle doos met cartridges en mobiele telefoons opgehaald, goed voor € 83,–! Dus allen blijven sparen graag!
In totaal mochten we in het derde kwartaal een bedrag van € 1456,– ontvangen. Nogmaals heel hartelijk dank aan iedereen die hieraan heeft bijgedragen! Tenslotte een hartelijke groet voor u die dit leest!
JOPIE en HENK

P.S. Uw gift blijft hartelijk welkom…
Stichting São Tiago,
Vloedstraat 31, 4321 AM Kerkwerve