Nieuwsbrief april 2023

Terwijl bij ons het mooiere weer in aantocht is gaat in Brazilië een tijd tegemoet van vele regens en overstromingen, wat ook vernielingen teweegbrengt. Met de twee tehuizen gaat het redelijk goed, het tweede huis moet nog gerenoveerd worden en daarom zullen we binnenkort een mooi bedrag overmaken.

Ook zijn er veel moeders die door Corona hun werk zijn kwijt geraakt, waardoor hulp nu zeker nodig is. Voor deze moeders een groot drama daar de regering niet zoals bij ons bijspringt voor financiële hulp. Ook voor hen hopen wij iets te kunnen bijdragen.

Daarom houden wij op 8 april a.s. een boerderijfair bij de familie Roskam aan de Taaijersweg 12 te Kerkwerve. Van 10.00 tot 16.00 uur hopen we dat vele mensen hier langskomen voor boerderij- artikelen, snuisterijen, planten, aardbeien en nog vele andere zaken.

Het afgelopen kwartaal mochten we opnieuw mooie bedragen ontvangen van vele particulieren en werden door de TV Nieuwerkerk en TV Schuddebeurs petflesjes verzameld waarvan het statiegeld aan de stichting werd toegekend, wat ook weer een mooi bedrag opleverde. Eind december ben ik op de Kerstzangavond in de Nicolaaskerk te Brouwershaven geweest en mocht ik een praatje houden. De collecte bracht honderden euro’s op!! De Hervormde Kerk te Zonnemaire heeft opnieuw een collecte voor ons gehouden en de diaconie maakte er een mooi bedrag van. Dit allemaal samen heeft het geweldige bedrag van € 2.129,62 opgebracht!! En wat fijn dat de cartridges en mobiele telefoontjes binnen blijven stromen!

Heel hartelijk dank allemaal!

We wensen jullie allen heel fijne Paasdagen en een prachtig voorjaar toe!

Hartelijke groeten van,

CORRIE, JOPIE, ADRIE & HENK